poniedziałek, 6 maja 2013

czas na zmiany, więc zaczynamy.

cześć, jestem Anna ale tu istnieję jako Ann.Co. postanowiłam założyć tego bloga, bo nie mam z kim podzielić się swoim postanowieniem. jestem już zmęczona narzekaniem na swój wygląd i przepłakiwania swojego losu. postanowiłam zmienić swoje życie. biorę się za dietę. cel jest prosty -> schudnąć. najwięcej jak się da. musi mi się udać. jestem o tym przekonana. chcę traktować tego bloga jak dziennik. mam nadzieję, że to mi się uda, by codziennie zdawać 'raport' ;) 

Jutro pierwszy dzień... szaleństwo. 


Ann.Co. -> 177 cm wzrostu, 79 kg 
             -> marzenie: 65 kg     
             -> do celu: 14 kg ... sporo    

trzymajcie za mnie kciuki.       

1 komentarz:

  1. powodzenia! uda Ci się spewnością, ja też od mniej więcej tygodnia "chudne" (przynajmniej taka jest nadzieja:P) mam nadzieje, że do wakacji uda się dojść do chociaż 55 kg... chcociaż chciałabym więcej, bo nie odpowiadam mi moja obecna waga 57.9 kg/168 cm wzrostu :(

    OdpowiedzUsuń